Профспілка металургів і гірників України
facebook youtube

10 грудня 2024 року

VW та профспілки провели «конструктивні», але безрезультатні переговори

 

10 05

Volkswagen і профспілки залишаються далекими від досягнення спільної позиції щодо подолання кризи на її німецьких заводах. У понеділок вони провели переговори, які обидві сторони назвали конструктивними, навіть коли рекордна кількість працівників автомобілебудівної компанії оголосила страйк по всій країні.

«Після сьогоднішнього раунду зрозуміло, що ми ще далекі від рішення», — сказав головний переговорник Volkswagen Арне Майсвінкель після більш ніж семигодинних обговорень.

Водночас представник профспілки Торстен Грьогер зазначив, що це перші переговори, які пройшли «в конструктивній атмосфері» і профспілки готові повернутися до діалогу 16 грудня.

Раніше цього дня Грьогер заявив, що якщо переговори не матимуть примирливого тону, профспілки не бачитимуть сенсу продовжувати діалог цього року та готові підсилювати страйки до безпрецедентного рівня у 2025 році.

Профспілки твердо наполягають на відмові від закриття заводів, тоді як Volkswagen заявляє, що такий розвиток подій неможливо виключити, що свідчить про значну віддаленість позицій сторін.

У понеділок працівники VW припинили роботу на дев'яти німецьких підприємствах, які перебувають під загрозою закриття. Тисячі робітників із прапорами та свистками зібралися на площі у Вольфсбурзі, де знаходиться штаб-квартира компанії, щоб заслухати лідерів профспілок.

Останні переговори, які стартували у вересні, проходять у контексті спроб найбільшого автовиробника Європи радикально скоротити витрати в Німеччині, щоб конкурувати з дешевшими азійськими суперниками.

За даними профспілки IG Metall, близько 68 тисяч працівників страйкували у Вольфсбурзі лише під час ранкових і денних змін. Нічні зміни ще не розпочалися. Страйки вже перевершують попередню хвилю в 2018 році, коли понад 50 тисяч працівників влаштували попереджувальні страйки на шести підприємствах.

Volkswagen наполягає, що скорочення виробничих потужностей і витрат необхідне через падіння попиту на автомобілі в Європі. Високі витрати в Німеччині ускладнюють конкуренцію з новими гравцями.

«Ми маємо скоротити витрати та надлишкові потужності», — сказав Майсвінкель.

Тим часом генеральний директор VW Олівер Блюме наголосив, що рішення компанії є необхідними у швидкозмінному середовищі, заявивши, що керівництво не може «жити у фантазійному світі».

Акції Volkswagen цього року впали майже на 25%, що робить їх одними з найгірших серед європейських автовиробників.

Профспілка IG Metall зазначила, що страйки у Вольфсбурзі призвели до невиготовлення кількох сотень автомобілів лише під час першої хвилі акцій.

За матеріалами сайту reuters.com

  • MEFM100x100jpeg
  • atom60
  • fmu60
  • fprk
  • fpu100x100
  • frgu60
  • histadru2t
  • industri-all100x100
  • logo-prupu100x100
  • logo-sm100x100
  • logo_fometaux
  • mtwtu60
  • ptgmprk
  • turkmetall100x100